Lite blandat snack



Denna tavla fick mamma av mig i födelsedagspresent, fin va? ;) Jag gillar inte denna sortens ram, men den får vara så här så länge tills jag kan fixa en snyggare. Mamma har inte hunnit hänga upp den än, så jag hängde den där för bara att kunna ta en bild :) Så nästa gång jag är och shoppar så ska jag försöka fixa en snyggare ram till den.

Jag blev riktigt trött bara sådär för ett tag sen och känns som om jag kommer somna när som helst. Men som alltid då när man är så trött så kan man inte gå och lägga sig då det är lite tidigt än :) Varför är det alltid så? och när man ska lägga sig blir man jätte pigg. Jobbigt det där. Imorrn är det fredag igen och det känns härligt, för då är det lite närmare till tisdag då jag förmodlingen ska med på nästa "Trash the dress" fotografering med Åsa. Men det blir nog en lång dag då med, men vad gör det när man gör något som är kul. =) Och så är det en dag närmare slutet på min tävling, ska bli riktigt kul och spännande att se vilka som vinner och vad det blir för slutresultat av det hela.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, den bilden e så himla fin:) gillar inte heller såna där ramar, tycker de e finare me såna andra..



Va roligt för dig att nåra e med i din tävling :) Spänannde :)

2008-09-19 @ 23:51:01
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Precis :D Får se om det blir en finare ram på den snart då :)



Ja, verkligen spännande ;)

2008-09-19 @ 23:57:23
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej va fint, kul att ha en bild man själv tagit på väggen =)

2008-09-21 @ 23:15:03
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..