Lauren Graham


Nu är det julafton för mig igen, yay! För det finns nya bilder på underbara Lauren Graham, man får sällan nya bilder på henne och det kan gå månader utan en bild, men när man får det så kommer det en massa på en gång.Dessa ovan är från 27 Augusti. Och när jag såg dessa nyss så vill jag ha hennes outfit här. LOVE IT! Kan man bli sötare? Tror inte det. Såg också ut att vara en riktig gentleman till livvakt hon har där, inte hjälper han Lauren med någon av hennes tunga väskor inte :)

Bilder: laurengrahamfan.org

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

enkelt men snyggt minsann :)

2008-09-02 @ 20:40:01
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..