Jag är hopplös!

Jag borde inte sitta här igentligen, kl är snart 1, och jag ska iväg imorrn, men som tur slipper jag gå upp i ottan, men kl 9 är rätt tidigt också för mig, och jag som har lite svårt att somna är detta inte så bra att vara uppe nu . Hihi. Så jag ska nog ta och skicka mig själv i säng nu. Men ska packa ner kamerorna och det jag ska ha med imorrn så slipper jag det imorrn bitti innan jag lägger mig i sängen. jag är hopplös! Kunde jag inte fixa detta tidigare idag, måste ju göra detta i sista stund då jag igentligen borde sova djupt. =) Vi hörs imorrn eftermiddag då jag lägger in ett inlägg om hur min dag varit och förhoppningsvis bifoga med lite behind the scenes bilder också. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Gossipbook

Hej! Gör du designer? I sånna fall så skulle det vara jätte snällt ifall du skulle göra en åt min blogg! Du får bestämma unjefär hur den ska se ut, vill att den ska va lite mystisk, typ svart bakgrund och så :)

2008-09-09 @ 16:25:33
BLOGG: http://gossipbook.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..