Inte mycke att säga

Har inte så mycke att säga just nu, så det kan bli lite tyst här i bloggen. men återkommer när jag har lite mer att säga. Ska strax gå och se Top model. Börjat kolla på det nu lite mer, efter att ha upptäkt fotograferingen och älskar att se deras photoshoots, det är det roligaste i programmet, lite synd att det är så korta, men man kan få lite tips och roliga ider så det är kul :) Och jag börjar få lite bokningar för fotograferingar, så det känns underbart kul. Och att några är med i min tävling är riktigt kul också, även om det bara är några få, så är det mycke för mig, jag trodde ju ingen skulle vara med så tack till er som är med, det betyder mycke för mig att ni vill vara med och tävla hos mig. Ska bli riktigt kul att se vad det kan bli för något kul det här. Var med och tävla du med!

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..