Gymnasiet



Dålig bild, jag vet. Men bjuder på den ;) Men här är då jag och vännerna som tog studenten 2006 så denna bild är två år gammal och usch så jag ser ut. haha. ångrar att jag inte tog av mig kavajen lite mer, eller iallafall knäppte upp den. Lite synd att jag inte hittade min klänning då innan jag tog studenten, för den vore mycke snyggare att ha då. Men tyvärr så hittade jag ingen bra klänning som passade mig.

Funderar på att kanske ta och åka och hälsa på i skolan någon dag i veckan då jag inte har så mycke att göra, då jag inte ska till Åsa heller. Det var ett tag sen sist jag var där. Tror att dom har fått en ny lärare också som tar hand om matlagningen (gick hotell och restaurang) då den jag hadde gått i pension vad jag fattat det som. Får se om det blir av.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..