Flygbiljetter bokade



Sista behind the scene klippet från i tisdags.

Idag har det inte hänt så mycke, och kommer säkert inte göra heller. Men imorrn ska jag iväg till Åsa igen, men nu till hennes atalje inne i stan. Ska vara där kl 12 nu så jag får lite extra sovmorgon också, ska ju vara där kl 10 annars. Onsdagen blir väl att jag ska dit igen, om det inte är nått annat då.

Nu är iallafall flygbiljetterna till Italien beställda, fick jag i mejl av mamma idag. Ska bli jätte kul att åka till Italien igen, längtar redan. Som jag skrev i nått inlägg nedan, att jag gärna kan börja packa idag redan ;) Ska bli riktigt härligt att få flyga igen, även om det känns lite jobbigt att sitta så trångt och litet, då jag har lite klaustrofobi. Men det får jag stå ut med.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får det roligt hos Åsa imorgon!



Gud va roligt att biljetterna är bokade nu. Förstår att du längtar :) Du har nåt roligt att se framemot då iaf :)

2008-09-29 @ 22:45:59
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..