Borde inte sitta här...men

Ska igentligen inte sitta här då jag snart ska iväg, och jag har inte gjort iordning mig än. Men skulle bara kolla en grej lite snabbt. Och av en slump så hittade jag denna text hos en jätte söt tjej. Tack!

"Det blir två foto-bloggar denna vecka, Den första:
Petra
Måste säga att denna blogg ger inspiration, hennes blogg blir dessutom så mycket roligare att kolla i med hennes fina design. Hennes foton är såklart helt otroliga, och det finns lite blandat av foton. Mycket fint för ögonen att kolla på helt enkelt."


Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Orden var ju sanning och sanning är alltid fint! :) Kramar tillbaka

2008-09-30 @ 11:56:29
BLOGG: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Johanna

De va gulligt sagt :) Håller med henne :) Älskar dina foton, vare sig det är på människor eller natur.. :)

2008-09-30 @ 22:46:59
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..