Behind the scenes




Foto: Åsa

Dessa fick jag i mejlet idag, och det är såklart från gårdagen då jag var med på en "Trass the dress" fotografering. Det var ju inte så kul väder tyvärr då det duggade hela dagen och var rätt kallt, men det brydde jag mig inte om så jätte mycke. För det var ju hur kul som helst :)Men det var skönt att komma hem också till värmen. Det skulle ha varit skönt att ha ett batterigrepp, skulle nog bli mycke enklare. Nått att lägga in på julens önskelista kanske? :) Imorrn får ni se lite behind the scenes klipp :) Kan tyvärr inte visa dom fotona som jag tog på Carina (Modellen) för Åsa ville inte det eftersom detta är så nytt i Sverige, men hojtar till när hon lagt in sina bilder på sin hemsida. :) På dom två sista är det modellens dotter som också var med och fotade, mycke trevliga var dom :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

gud vilken fin blogg, och du är grym på att fotografera jue. själv har jag nyligen fått en canon eos 400D, superbra hittils men mycket kvar att lära =)



älskar din blogg

2008-09-11 @ 13:05:17
BLOGG: http://huumlaan.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..