"A cat´s a cat and that´s that"


Ännu en rätt cool bild på Kajsa när hon klättrade bland grenarna i det döda trädet :)
Nu ska jag gå och se om jag får till någon middag.

Några citat om katter jag gillar:
"Hundar kommer när det kallas på; katter lyssnar och återkommer senare" - mary Bly
"A cat´s a cat and that´s that" - Amerikanskt ordspråk
"Skulpturer är inte nödvändigt i ett hem som har en katt" - Wesley Bates
" En katt är som en elegant vas och verkar som om den svävar,
till och med när den ligger stilla" - George F. Will
"Hur mycke än katter slåss, verkar det alltid finnas massor med kattungar" - Abraham Lincoln

Kommentarer
Postat av: Allie

Hahaha, det första citatet är klockrent. =0)

2008-09-03 @ 18:08:25
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, visst är det. Love it ;)

2008-09-03 @ 19:03:44
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..