Vill ha



Lite grejer som jag skulle behöva och vill inhandla. Det objektivet är jag riktigt nära att köpa, då jag hör överallt att den är så bra och är rätt billigt för att vara ett bra objektiv runt 1000 lappen "bara". och sedan så är jag sugen på att köpa ett par stövlar och dessa ovan gillar jag skarp men den ska helst vara i svart och just dessa fanns inte i svart nu :( Och sedan en härlig mössa som jag har letat efter i minst två år nu utan att hitta någon som jag gillar och passar i. Och den ovan gillar jag och den ser mysig ut. Men allt ska vara så dyrt, och jag vill ju vara lite försiktig med att shoppa hela tiden. Men efter att jag har skickat tillbaks jeansen och skäpet för byte av storlek och jag inte är nöjd så kanske nått av detta kan beställas istället :) Får se hur jag gör.

Bilder från Cyberphoto och Ellos

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vill också ha ett 50 objektiv!

2008-10-18 @ 15:10:08
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..