Dagen



Tog med mig kameran idag och ovan är från imorse eller kl var väl ca 09.45. Tyvärr så var inte vädret lika fint på hemvägen sen. =) Men så här fint bor jag det, även om jag gärna skulle vilja bo i stan ibland. Visste ni att på ön med det rosa huset är där dom spelade in Pippi långstrump och det avsnittet då hennes pappa satt fängslad hos pirater eller vad det nu var. Inte just i det rosa huset då utan det bredvid =) Lite kul faktiskt. Men just i det rosa hade någon av kungabarnen en fest för inte så länge sen dock. Man såg en massa folk uppklädda där ;)

Dagen har varit helt ok, gick bra hos Åsa idag med. Fick klistra in bilder i album och så var jag med på en barnfotografering i studion :) Nästa vecka blir det lite annorlunda vecka då jag ska till Åsa på måndagen för att vara med på en skolfotografering, så det ska bli kul även om jag skulle vara där rätt så tidigt runt 8.30. Men det ska nog gå bra då det är något kul man åker till. =) När jag kom hem så ville jag ut och fotografera lite till, men det var rätt kallt och solen höll på att gå ner så jag hann inte ta så många. men det räckte nog :D Nä nu ska jag sluta babbla och lägga mig i sängen och fortsätta kolla på Roomservice. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Allie

Åh, så fint där är. Va kul med Pippi. =)

2008-10-15 @ 22:38:30
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härlig bild =)

Låter som du har roligt när du 'jobbar' ;)

2008-10-16 @ 12:58:56
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..