Torsdag eftermiddag



Tog med mig kameran när jag skulle gå och hämta posten, inte för att det är så långt till brevlådan men tänkte se om jag hittade nått kul att fota på vägen. Såg då dessa rör eller vad det nu är utanför en av våra grannar och kunde inte låta bli att ta några bilder. Inte varje dag man ser ett par rör uppraddade såhär ;)



Sen kom ju självklart alla katter efter när dom såg att jag gick ut. Och när jag hade hämtat posten och var på väg tillbaks såg jag inte var Friskis tog vägen men efter en stund såg jag henne ligga på en sten bland buskarna, och sa till henne att vi skulle tilbaks nu men hon rörde sig inte ur fläken utan bara kollade på mig konstigt. och då sa jag att då fotar jag dig istället, och då vände hon sig bara som ni ser på bilden ovan, haha, hon är rolig hon :D Nä, nu ska jag kolla på Top model sen blir det nog att fixa lite mat för jag börjar bli hungrig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder :)

2008-10-23 @ 20:16:11
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina bilder du tar!

Friskis <3

2008-10-24 @ 10:40:52
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..