DVD hyllan



Städade lite i min dvd hylla idag medans days var på i bakgrunden, men jag har inte så mycke koll på vad som hänt eller händer i Salem just nu. =) Rätt skönt att känna att man inte måste se det nu. jaja, tillbaks till dvd hyllan. När jag får en egen lägenhet ska jag skaffa mig en riktig hylla att stapla alla mina dvd:er i. Mitt rum just nu är så litet så det får inte plats tyvärr. Men ska bli skönt att få ordning på dom sen och göra hyllan fin och lägga upp alla mina filmer i den snyggt. Läängtar! Gillar inredning så det ska verkligen bli kul att fixa till sin egna lägenhet så som man själv vill ha det. Det riktigt kliar i fingrarna, och har gjort det i några år nu. Skoj ska det iallafall bli. =)

Kommentarer
Postat av: Allie

Förstår vad du menar, är också så super sugen på att flytta. Har inrett hela lägenheten i huvudet redan. Men nu vill man bara förverkliga det hela. =)

2008-10-16 @ 19:08:48
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Finns inge roligare än att inreda sin alldeles egna lägenhet :)

2008-10-16 @ 19:19:31
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag längtar me tills ja får en egen lägenhet att inreda:)

2008-10-16 @ 20:16:47
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..