Kajsa på fotorundan



Kajsa var med mig på min lilla fotorunda tidigare ikväll, men när jag skulle fota henne när hon satt så fint i gräset och satte mig ner på huk så började hon jämt att gå mot mig, som ni ser i bilden till höger. Men jag hann med att få henne sittandes på några bilder iallafall =) Men sa det till henne att kunde du inte sitta kvar där? ;)´och detta gjorde hon säkert 5 gånger under rundan, Busade hon med mig tro? ;) Är rätt trött nu så jag tänker nog lägga mig och kolla på Gilmore nu, är inne på fjärde säsongen nu. Den sista säsongen som riktigt är bra, sen började det gå nerför tyvärr, även om jag älskar dom säsongerna efter också. Please, make a GG movie!! ;) Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å va fin hon är! Gillar speciellt den andra bilden =)

2008-10-16 @ 12:58:02
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Johanna

Söt hon är :)

2008-10-16 @ 19:28:16
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..