Söndag

Jaha, då var det söndag igen då. Helgen går alldeles för fort. Imorrn ska jag iväg till Åsa för att hjälpa henne med en dagisfotografering som sagt och ska vara inne i stan vid hennes atalje vid 8.15, så det blir att gå upp vid 6, har inte kollat när mina bussar och så går än dock. Usch har inte behövt gå upp så tidigt sedan jag gick i gymnasiet. Men jag tror att det ska gå bra jag åker ju till nått som är roligare än till skolan så, det kanske känns bättre då ;) Jag ska då inte åka till henne på onsdagen då så det blir en rätt kort vecka för mig då jag får "helg" när jag kommer hem på tisdagen. Men nästa vecka kanske det skulle bli någon fotografering så det ska bli kul, har jag lite tid att planera lite till det då :) Lyssnade lite på gamla låtar från när jag var mindre som jag gillade då,bl.a på Ace of base, gud vilka minnen som kommer upp. Tänk vad ett par låtar kan göra. Och jag börjar sakna 90-talet också när jag hör dessa låtar :)

 

Kommentarer
Postat av: Allie

Javisst e det märkligt vad musik kan göra. När man hör en speciell låt så är det precis som man är tillbaka till den tiden i de minuterna, lite ruggigt egentligen.

2008-10-19 @ 22:20:48
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja gud ja, det är lite ruggigt det håller jag med dig om ;)

2008-10-20 @ 22:09:37
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..