Trevlig helg!

Jag fick lite sömn inatt iallafall, somnade väl vid 3 eller nått, och sen så vaknande jag igen vid 6.40 att jag hade ont o magen. Great! :) men kunde somna om efter en stund igen som tur var, men min natt var väl inte så kul. Men nu mår jag bättre men är lite hungrig och trött så jag ska väl gå och se om man kan hitta något att äta snart. Händer nog inte mycke idag och helgen tyvärr, lite tråkigt att inte bo i stan ibland för här händer det sällan nått kul, och mindre nu på hösten och vintern, känns lite som en spökstad ibland. haha. Men ändå är det rätt skönt ibland då man slipper alla ljud och så. Fick för övrigt hem kappan idag och den var jätte fin, så den behåller jag. Ska fixa en bild när jag har den på mig så fort jag kan så ni kan få se :) Och på söndag ska jag ta en tur till en plats här i närheten för att kolla in den för en eventuell fotografering där, skulle nog vara en cool plats och skulle nog få många fina bilder där, får hoppas att det är lite som jag tänkt mig då jag inte varit där på ett par år nu, så jag har glömt bort hur det ser ut där och sen så kan det ju ha förändrats mycke också. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..