Liten bloggpaus

Har inte känt mig på humör för att blogga, kanske för att jag inte haft så roligt att blogga om heller och har inte det just nu heller men tänkte bara säga att jag lever =) Ikväll är det äntligen ett nytt avsnitt av Ugly betty, men veckan har gått riktigt fort för jag tänkte igår att det redan är nästa avsnitt av Ugly Betty idag, kändes ju som om man såg senaste igår, hihi. Blev lite förvånad där :) Har inte hänt så mycke nytt i mitt liv dom senaste dagarna, då jag har ledigt denna vecka och det händer inte mycke kul här i komunen på hösten och vintern så då kan det bli lite tyst på bloggen. men på torsdag ska jag med mamma och bror till köpcentret vi brukar åka till och shoppa lite, men det blir nog att jag går runt ensam då mamma hatar att vara med när jag handlar. haha ;) Ska se om jag hittar ett par fina stövlar och några andra småsaker som ramar om dom nu inte är för dyra där. Attans att man inte har en IKEA i närheten, nu när vi ska dit så är det en dagsutflykt nästan. himla tråkigt då jag gillar att gå runt där. :( Jaja, jag återkommer väl när det händer lite mer, antagligen på torsdag igen så det blir nog en liten bloggpaus för mig.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

kan vara skönt att få ta en liten paus ibland :)

2008-10-28 @ 15:26:49
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sandra

Äntligen tisdag!! =D

Hörru du, följde inte du Brothers & sisters? Det har börjat om du inte visste det, förra tisdagen. Hade ingen aning om det, råka bara se det när det börja!

2008-10-28 @ 16:32:12
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Mm, verkligen :)



Sandra: ne, jag kollade/kollar inte på det. Kul att det har börjat igen.

2008-10-28 @ 17:06:53
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ah okej då var det nån annan då ;)

Föresten skrev jag fel, det började inte förra tisdagen, det var typ 3e lr 4e avsnittet igår, sorry :P

2008-10-29 @ 12:19:03
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..