Fredag

Halloj alla mina läsare och besökare! Har varit lite tyst här idag då jag sov lite länge idag, såå skönt :) Och sen så har jag tagit hand om resten av tvätten jag började med igår och även gjorde efterrätten då mammas vännina skulle komma idag som jag hade trott att hon skulle komma imorrn :) Hon ska även sova över här. Så just nu sitter hon och mamma nere och babblar och syrran åkte iväg till en kompis efter maten, bror som kommer hem över helgen kommer vid 21 och jag gömmer mig i mitt rum och tänker nog kolla på Freaky friday även om jag sett den 1000 gånger och har den på dvd, men det var inte så mycke annat och det var ett tag sen jag såg FF ;) Men det ska bli rätt skönt och säkert lite roligare än att höra en massa hästsnack (mamma och hon rider) :). Har även mensvärk och då orkar jag inte göra så jätte mycke. Har känt att mensen var på väg hela veckan och den kom ju aldrig förrens idag och det var jätte skönt även om jag hade gärna sluppit den, men då mår jag ju bättre på måndag då jag ska till en dagisfotografering med Åsa. Tur i oturen var det ;) Fick som sagt mina kläder hem idag eller det var ju ett par jeans och ett skärp bara och det bedset man fick med, och jeansen var jätte stora, var nästan så att man kunde vara två personer i dom, så det är bara att skicka tillbaks och byta till ett par mindre, så jobbigt att dom tar storleken i tum nu, blir ju så komplicerat än att bara ta 38 osv, men skärpet var helt ok så det behåller jag nog. jaja, nu babblar jag bara på känner jag, om inte så roliga saker heller. Kommer in med ett inlägg med bilder och recept med efterrätten senare eller imorrn. Ni får ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]

Vilken underbar blogg!!

2008-10-17 @ 20:55:21
BLOGG: http://junitjejen.se
Postat av: Petra

Tusen tack!

2008-10-17 @ 21:09:02
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Å Kajsa <3

2008-10-20 @ 14:42:46
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..