Lista: Jag

Hittad hos Sandra

Ditt namn:
Petra
Längd: 161 cm.
Spelar du något instrument: Nej, men har spelat lite gitarr
Vem är snyggast:
Vem vet mest om dig: Jag själv.
Vad vill du ha just nu: Jul
Vilka sjukdomar har du: Ingen just nu.
Fobier: Insekter,klaustrofobi och skyltdockor
Känner du en snygg kille: Inte någon jag kommer på just nu
Har du körkort: Nej
Åsikt om jultomten: Inte någon man gillar direkt.
Vill du gifta dig: Ja väldigt gärna, vem vill inte känna sig som en prinsessa för en dag ;)
Tycker du att du är attraktiv: ibland och ibland inte.
Din hårfärg och frisyr: Långt mörkbrunt lockigt.
Din ögonfärg: blå
Väska just nu:  Denna
Har du glasögon: Nej
Hur ser din plånbok ut: Svart,skinn,tråkig och ful. Vill ha en ny :)
När ska du festa nästa gång: Ingen aning
Vad köpte du senast: Ingen aning
Hur mycket pengar har du: Jag klarar mig, men lite mer skulle ju inte skada ;)
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Petra
Senast kramat: Kajsa
Vem sov du hos senast: Hos min bror i Degerfors var nog senaste
Kroppsform: Normal
Kall favoritdricka: Läsk
Varm favoritdricka: Varm choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte, så har ingen favorit.
Säger ofta: Bajs!
Saknar du någon: Ja.
Du fikade senast: Hemma antar jag
Senast sedda film: Dirty dancing 2 på min dvd
Hur känner du dig nu: Rastlös
Kan du laga mat: Ja
Vad tycker du om fötter: Ingen favoritkroppsdel direkt
Är du smart: Såklart.

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Vem är snyggast?" Kommer du inte på nån eller glömde du fylla i den ;)



Haha, "Säger ofta" Bajs. Gör jag med, glömde jag skriva på min lista :P

2008-10-21 @ 18:51:25
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag glömde inte bort den, men kom inte på någon just nu bara. Haha ;)

2008-10-21 @ 21:20:54
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Allie

Åhja, längtar med till julen. =P hihi

2008-10-22 @ 09:19:10
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tog listan ja med från Sandra;)



Längtar oxå till jul:)

2008-10-22 @ 10:18:50
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..