To the moon and back



Var och testade att fotografera månen för någon kväll sen då den såg så jätte fin ut. men det är inte det lättaste tyvärr, men denna blev den bästa men inte riktigt som jag ville men helt ok för att vara första gången att fota månen. Får träna lite mer innan det blir en lyckad bild =) Det gick förresten bra på dagisfotograferingen idag, men har lite ont i huvudet och är lite trött :) mycke skrik, flams och gråt. Men då Åsa inte hade så mycke att göra imorrn så skulle jag komma dit på onsdag istället men det var rätt skönt det med så då borde jag ju vara lite piggare och utvilad. Ja, sen har det väl inte hänt så mycke mer idag, blir lite tv tittandes med Top model 6 och Färjan bl.a.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Scarry men vacker bild du fick till =)

Skönt och vara ledig imorgon, behöver man ibland sådär mitt i veckan ;)

2008-10-20 @ 16:44:59
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Hihi, tack Sandra ;)Ja, lite läskig är den allt :D

Mm skönt att vara ledig, men hade nog gärna åkt imorrn och varit ledig onsdagen.. menmen :)

2008-10-20 @ 22:11:45
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vacker bild:) Har även jag försökt att fota månen men de går inge bättre för mig.. Svårt va de!

2008-10-22 @ 10:18:20
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..