Tack tjejer!

"Petra är hur duktig som helst, jag verkligen älskar bilderna".- Aho

"Petra är en jätteduktig fotograf"- Rebecca 

Man kan inte må mycke bättre när man ser sådana här kommentarer, när man verkligen vill göra det man gör och sen höra att man är duktig på det, det är nästan så att man kan gråta. Tusen tack tjejer ;) Kan bli en till fotografering med en tjej som vi först skulle ha en fotografering för några månader sen, men det blev inget av det. Och nu så hörde hon av sig igår och kollade om det funkar att göra det nu. Vi har inte allt bestämt än, så jag återkommer med mer sen. Ska bli jätte kul iallafall.

Idag blir det att ta det lite lugnt, det är Roomservice idag så det ska ses =) Gick bra hos Åsa idag förresten, vi hade litet äventyr i hennes studio, då hon och jag skulle sätta upp en ny bakgrund och det gick väl som det gick, den gamla ramlade ner i golvet ett par gånger och nästan på oss, och ena "kroken" eller vad det heter böjdes, och när vi äntligen fick upp den nya så hade vi lite problem med att rulla ut duken, men medans Åsa var och pratade i telefon så fick jag stå på den höga stegen och försöka fundera ut hur jag skulle kunna rulla ut den, och till slut gick det, så när hon kom tillbaks så var duken nere. Det gick till slut. haha. Sen var jag med på två barnfotograferingar och innan jag gick hem idag så hjälpte jag Åsa med att fotografera hennes album för att sen kunna lägga ut dom på hemsidan. Så såg min onsdag ut =)

Kommentarer
Postat av: Aho

Aw, tack själv :)

2008-10-08 @ 21:25:45
BLOGG: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Becky

Hehe =) Varsågod , det är det säkert folk som kommer göra för du tar ju verkligen fina bilder :D

2008-10-08 @ 22:31:12
BLOGG: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Måste också säga det Petra, du ÄR verkligen en duktig fotograf! =) Du borde komma ner till Norrköping till nästa sommar och fota lite, så kan jag personligen guida dej till våra vackra vyer! =) Kram Elisabeth

2008-10-09 @ 10:01:25

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..