Snart klar



 Modell: Aho
Foto: Jag

Sitter och redigerar bilder och är snart klar med Aho´s bilder, blir nog klar med dom idag. Så det känns skönt även om det är jätte kul att sitta och fixa dom. Det blev många fina. Ovan är två av dom jag gillar. Skönt att inte ha så mycke att göra idag så man kan få klart bilderna, imorrn bär det dock av till Åsa igen. Ska vara där vid 10-11 tiden och vara med på några fotograferingar i studion. Ska bli kul. jaja, tillbaks till bilderna igen. kommer in med några fler senare :)

Kommentarer
Postat av: Aho

Åh vad fina dom är! :D älskar den översta.

2008-10-06 @ 16:30:57
BLOGG: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Allie

Skitsnygga bilder, den första är favoriten. =)

2008-10-07 @ 09:32:16
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..