Skorna

Här är då skorna som fick följa med mig hem igår, tyvärr blev det riktigt dålig kvalitet på bilderna. vet inte riktigt vad som hände där, men ni ser förhoppningsvis skorna ändå.När jag gick in i affären så tänkte jag shit så mycke skor för det var riktigt mycke skor där,jag har nog inte sett så många skor på ett och samma ställe förut. Helt sjukt. Sen tänkte jag att det här kommer ta lång tid. och det gjorde det också. Mamma och bror hann handla klart maten innan jag gick till kassan nästan och det brukar ta en timme eller så.Jag var helt svettig, men till slut blev jag rätt trött på mig själv som inte kunde bli klar så jag tog dessa två och gick och betalade. Jag ville helst in fort och ut fort då jag inte gillar att shoppa. hihi. (Alla fyra bilder är klickbara som vanligt.) Båda köpta på Skopunkten. Ni kanske märker att jag gillar när det är lite spännen överallt ;)

Första paret

Andra paret

Kommentarer
Postat av: niffin

Vilka snygga du hittade! :)

2008-11-02 @ 00:59:46
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Allie

Båda två var jättesnygga. =)

2008-11-02 @ 14:54:27
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ursnygga!

2008-11-03 @ 22:43:17
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..