Nattuggla?

Här sitter jag nu och klockan är 02.39. Jag la mig för ett bra tag sen men kunde inte somna alls även om jag är jätte trött så jag testade att läsa i min senaste fotokursbrev för tänkte att det borde göra att jag somnar hihi, men nä det gick inte heller så jag testar att kolla lite här även om det är tyst här med så det blir väl inte så mycke bättre. Jaja, jobbigt när det blir så här att man inte kan somna även om man är jätte trött. varför jag inte kan somna nu vet jag inte, men kanske är det för att jag känner mig lite rastlös och fråga mig inte varför jag är det. Usch jag vill inte vända på dygnet. Ne får lägga mig igen och försöka slappna av, wish me luck! ;)

Kommentarer
Postat av: Allie

Ush, det finns inge värre än när man inte kan somna.

2008-10-24 @ 09:34:36
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hoppas du fick någon sömn hihi



hon fick problem med hjärtat, hamnade i koma den 18e och igår så dog hon. allting gick så snabbt. så hemskt

2008-10-24 @ 10:02:32
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..