Mysterium



En liten bild jag tog för några veckor sedan på min lilla fotorunda i skogen, och när jag såg denna sak på stenen kom det upp lite funderingar i huvudet som tex vad är det där, vad gör den här i skogen, hur länge har den stått där, vem har lagt den där och varför,hade dom glömt den eller la dom den där med vilje, är det från militärerna den kommer, vad har dom haft denna till för något? Jag är fortfarande lika nyfiken på denna grej, tänk om den har stått där i flera år som 50 år eller så. Vad tror ni att det kan vara för något?

Kommentarer
Postat av: Stookiglia

Ja, man kan ju verkligen undra vad det är för något och hur länge det varit där. Men jag skulle nog gissa på militären. Men det kanske är för jag förknippar din bild med en strand vi brukar vara vid som är/var ett skjutfält och där brukar de lämna efter sig en del ibland.

Fast det ser nästan ut som något som borde suttit på ett gammal hus. Jag vet inte. Haha!

2008-10-18 @ 18:54:14
BLOGG: http://punchpralinen.blogspot.com
Postat av: Petra

Haha ok, ja, det är lite svårt att veta :D

Men tror också att det är något med militären.

2008-10-18 @ 19:32:32
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Min första tanke var en kruka..

har ingen aning om vad det kan vara :)

2008-10-19 @ 12:56:17
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..