Klar med bilderna

Usch, känner mig inte bra alls just nu, känns som om jag börjar bli sjuk. :( Vill inte! Lite konstigt då jag kände mig bra på dagen och sen nu ikväll så känner jag så här. Jag hoppas att det blir bättre imorrn bitti då jag har sovit. Ska gå och lägga mig efter att jag har skrivit klart detta, fick vänta tills Rebecca´s bilder hade laddat klart så jag kunde skicka dom till henne. Så nu har jag inga bilder kvar att redigera. :( men det är ju kul att ha dom klara också och att få ge bilderna till tjejerna. Hoppas att dom blir nöjda med dom, jag gillar dom starkt iallafall. =) Kommer in med några favoriter imorrn kan jag tro, det beror lite på hur jag mår. Jaja, nu ska jag gå och göra Kajsa sällskap. (hon ligger i min säng och sover). Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Allie

Ajdå, inge kul o va sjuk juh. Hoppas du känner dig bättre idag. =)

2008-10-07 @ 09:33:03
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej lilla hjärtat,

hoppas att du är bättre i dag, men det är förkylningstider nu, både Cecilia och jag är lite krassliga, tur att man vet att man överlever, men det är SÅ trist medans det pågår.

Varma kramar till lilla sjuklingen.

Farmor

2008-10-07 @ 09:43:51

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..