Just Weird



Såg dessa bilder på en annan blogg idag och i veckan, och jag är inte alls mode intresserad och jag förstår mig inte ens på mode. Vem vill gå i dressen i bilden till vänster på stan igentligen? Skulle det inte vara mycke bättre att visa upp kläder man kan använda istället och inte sådana här konstiga saker? Men den stickade dressen var lite kul iallafall, men inget jag skulle vilja använda ändå.

Lördag igen och så skönt, älskar verkligen lördagar, men tyvärr går denna dag för fort. jag har inte gjort så mycke idag, kollat lite tv och skulle behöva fixa till min säng med nya lakan, men Kajsa ligger och sover i sängen så skönt så då vill man inte bara flytta på henne. Så det får vänta lite. Skulle kunna gå ut och fota lite men det är inte så kul väder och jag har inge kul att fota i närheten. Just nu är det trist att bo på en ö, för man orkar ju inte åka över hela tiden. Jaja..

Bilder: Google

Kommentarer
Postat av: Allie

Shit, tänk och åka buss eller tåg med den där första dressen. =D haha... Den andra var ju rätt cool bortsett från de där händerna och pinnarna då såklart.

2008-10-11 @ 15:16:58
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha shit vilka "kläder" LOL :P Jaa du vem skulle ha på sej dom? =/



Typiskt katter att ligga på sängen när man ska bädda ;P Trevlig kväll gumman <3

2008-10-11 @ 19:12:32
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Allie: Ja, det vore nog inte det lättaste ;)



Sandra: Tack detsamma =)

2008-10-11 @ 19:17:17
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..