Helgens filmer

LOVE STINKS

Kom på mitt i filmen att jag hade redan sett denna en gång, åh, vad jag hatar när det händer =) men såg den till slut då jag inte mindes så jätte mycke hur den slutade. Rätt tråkig film, så det var lite synd.

Betyg:








I COULD NEVER BE YOUR WOMEN

En mycke gullig film, som man mår bra av efterråt. Gillar Paul Rudd som var en av anledningen att jag ville hyra denna film. Jon Lovitz är också riktigt kul här, han gav iallafall mig några härliga skratt :)

Se TRAILER

Betyg:







                    

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

andra filmen kanske man borde se då :)

2008-10-11 @ 22:06:33
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha jo men då var det hos något "proffs" dock blev det inte så stor skillnad så onödigt slösade pengar, klart det såg bättre ut och fina produkter använde dem... men 1200 kr mer för det? nooo haha

2008-10-13 @ 09:55:24
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..