Fotografering


En bild som jag tog idag, här ser ni också en bit av vårt tak =)
Här har jag också lekt lite extra med färg och kontraster. Inte för att det blev så jätte snyggt ;)

I går kväll blev det att försöka pussla ihop tider och så för fotograferingar i helgen som jag har med två tjejer. Så imorrn bär det av till stan och Statshuset för en fotografering, och så skulle jag igentligen ha den andra på söndag, men då det tydligen skulle bli pissväder så tar vi det imorrn också, så det blir två fotograferingar imorrn, en på förmiddagen och andra på eftermiddan. En vid statshuset och andra vid Djurgården. Ska bli jätte kul, och får hoppas på att vädret blir som det är idag ungefär, det ska det tydligen bli, men man vet ju aldrig. Så imorrn kväll blir det förhoppningsvis lite roligare inlägg att läsa =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Joo wow =D

Lycka till imorgon ;)

2008-10-03 @ 23:14:37
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Allie

Fasiken va cool bilden blev. =D

Lycka till nu, ska bli kul o se bilderna sen. :)

2008-10-04 @ 18:15:05
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..