Film och morgondagen

BUSS TILL ITALIEN

Denna gick på tv för inte så länge sen, men då jag hade mycke störningar på min tv just då så kunde jag inte se den, och även det lilla jag såg, så såg den inte ut att vara så bra, men ville ändå se klart den. Ingen höjdare direkt, men är inte förvånad heller då svenska filmer brukar vara rätt tråkiga och dåliga. Trodde också att det skulle vara lite mer Italien, men nästan hela filmen utspelar sig på bussen. Inget jag kan rekomendera direkt.

Betyg:







Blir att lägga sig snart tror jag, då jag ska upp tidigt imorrn, iallafall för att vara en lördag, , färjan går 9.40 och bussen till stan går 10.00. =) Och det blir nog en lång men kul dag imorrn. Ska som sagt fotografera både Aho och Rebecca dock inte på samma gång, och dom verkar vara jätte trevliga tjejer så det ska nog gå jätte bra det här, men visst är det lite pirrigt ändå. Men det är väl bra att vara lite nervös, då brukar det gå bra oftast =) Spännande ska det bli. Men vi hörs mer imorrn kväll. Ha en trevlig lördag så länge.

Kommentarer
Postat av: Struntlillstrumpa

Jag har inte sett hela, men jag håller med om att den inte verkar speciellt bra...!

2008-10-04 @ 11:39:18
BLOGG: http://struntlillstrumpa.wordpress.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..