Det nya objektivet



Var ute ett tag idag och testade det nya objektivet, och här är en av bilderna, inte min bästa bild menmen det brukar ju inte testbilderna bli heller riktigt =).Tog inte så många bilder heller,. Vi har inte så mycke roliga motiv här omkring, bara skog,skog och skog, åh, sa jag skog ;) Men Maja kom till mig efter en liten stund, så hon fick sitta modell lite :) Objektivet är väl helt ok, men den verkade inte få så mycke kort skärpedjup i bildena (bakgrunden blir suddig) vilket jag gärna vill ha, om man inte tar riktigt nära motivet. Men får testa den lite mer på porträttbilder, då jag köpte den för just det. Jag har nu kommit på ett ställe som skulle vara coolt att vara på och fotografera porträtt på, så nu är det väl bara att se om det funkar för alla och att man kan vara där. Skulle vara jätte kul iallafall. Nu ska jag nog gå och ta hand om lite tvätt innan det är Top model =)



Kommentarer
Postat av: Sandra

aaw töta Maja <3 Sån fin bild!

2008-10-03 @ 13:41:53
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..