Dagens utflykt


Bild: Jag

Bild: Mamma

Jag och mamma åkte på en liten utflykt idag för att kolla in platsen ni ser på bilderna ovan och se om det vore något att fotografera på och visst var det en läcker plats fortfarande (var ett par år sedan sist jag var här) Tyvärr var vi inte där så jätte länge då det var sjukt kallt och det regnande. Men det negativa är ju att det är en bit att gå om bussen inte skulle gå, så man måste nästan ha körkort tyvärr. jaja,någon gång kanske man skulle kunna fixa till en session här. Kommer in med någon till bild senare, internet här är sjukt seg idag så det är jätte jobbigt att sitta vid datorn när man inte kan göra så mycke för att det är så segt. Får hoppas att det blir bättre mot kvällen.

Kommentarer
Postat av: Allie

Så fint där var. förstår du vill ha en fotosession där.

2008-10-29 @ 12:58:11
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..