Tisdag=Betty

Tisdag igen då, var det inte nyss jag skrev det förra veckan. hmm. lite tjat om att tiden går fort men man fattar ju ingenting :) Idag är det Ugly betty igen vilket är det bästa med att det är tisdag, slutade rätt spännande i förra avsnittet, blir det Gio eller Henry, Henry eller Gio? Men jag ber att det är Gio Betty väljer annars kommer jag hoppa in i tv rutan och ta ett litet snack med den där Betty. haha.

Inte mycke som hänt idag, gick bra hos Åsa som vanligt. Fick också redigera en av hennes bilder för första gången idag på ett barn från studion då hon ville se hur jag gjorde och det gick väl, var bara lite klurigt då hon använder mac och jag pc men man vänjer sig nog med det också. Jag är rätt trött just nu och varit det hela dagen då jag inte kunde somna inatt, gick och la mig rätt tidigt vid 22.00 nånstans och kollade på ett avsnitt av Gilmore och sen la jag mig för att sova, men kunde jag det, nää. somnade inte förrens vid 03. och det kändes ju inge kul alls då jag skulle upp vid 07-08. Så jag är rätt död just nu. hihi. Fick nyss ett mail om att mitt objektiv är skickat och är just nu i Umeå, så snart har jag det, yay ;) ne, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Vänner. Ha en bra så länge! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

UB =) Hoppas på Gio, men det kan ju vara så med att hon inte väljer någon av dom =/



(kom på en sak föresten, fråga ju dej om Brothers & Sisters tidigare, men det var ju What about Brian du såg precis som mej. Är det helt slut eller? Bara kom på det sådär ;))



Tråkigt att du inte får sova så mycket, men det är svårt att vända dygnet.

2008-11-04 @ 19:22:31
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Mm, kan nog vara så också tyvärr. Verkar ju bli den där nya grannen nu :(



Jaha, ok. jo, det var den jag såg jag med, och jag tänkte faktiskt samma som dig att det var ett tag sen det visades och undrade om det var slut eller nått :)Jag vet inte riktigt vad som hänt, har inte hört eller sett något.

2008-11-04 @ 21:11:07
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..