Pinup


Bild:FF
Lauren är med i Timothy White´s nya bok Hollywood Pinups. Dom är tyvärr FÖR photoshoppade för min smak då det inte ser ut som Lauren nästan. Men det var lite meningen att bilderna på kändisarna skulle vara lite overkliga. Men hon är fortfarande gorgeous ;) Vill ha hennes ben ;) och skorna är ju såå söta också även om jag själv inte skulle kunna gå i sådana.

Har mått rätt dåligt i helgen och veckan och haft ont i magen bl.a och igår så mådde jag hyffsat men när jag satt på bussen på väg in till stan så började jag må riktigt illa och det var jätte nära att jag skulle kliva av och åka tillbaka, men jag gjorde inte det. klarade av gårdagen iallafall även om jag inte kände mig på topp. och när jag väntade på första bussen (får byta buss) hem så frös jag så himla mycke att jag skakade som bara den så det var lite pinsamt att stå vid busshållplatsen och skaka. Idag stannande jag hemma för jag kände/känner mig fortfarande inte så bra, har ont i huvudet och kände mig lite yr imorse. riktigt tråkigt då jag gärna vill åka till Åsa. Men inget man kan göra något åt tyvärr.
Jag ska nog lägga mig i sängen igen och kolla tv nu. Idag är det ju Roomservice också men sista avsnittet om jag inte har fel. :( Ni får ha en bra onsdag så länge.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej gohjärtat, tråkigt att du inte mår bra, jag vaknade också i morse med feber och yrsel, men man vet ju att man överlever, men det är inget kul. Jag är jätteglad att ni kommer till jul, hoppas att ni är glada att träffa mig oxå? Jag är i Karlstad och åker till S-vall den 17:e. Krya på dig.

Kramar/Farmor

2008-11-05 @ 16:12:33
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

kul att hon också är med!

sjukt fin som pinupa verkligen

2008-11-05 @ 17:31:54
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: mb'

fin blogg, och jätte fin design, :)har du gjort den själv? isf skulle du kunna hjälpa mig? för jag vill ha en ny och kan ingenting om sånt! :) kram

2008-11-05 @ 19:41:36
BLOGG: http://mmichellebryskhe.blogg.se/
Postat av: mb'

oj, såg inte vad du hade skrivit ovanför. förlåt. jag mejlar ist :) tack

2008-11-05 @ 19:42:53
BLOGG: http://mmichellebryskhe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad är det för sida? Fanns det fler kändisar, som en annan kanske gillar? Såg nämligen att Maria med blogga om MKA.



Stackars dej gumman, med magen! <3

2008-11-05 @ 20:24:05
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Stookiglia

Vad tråkigt att du mått dåligt :(



Ja, usch vad retuscherad Lauren är på bilden. Det gillar jag inte alls. Man ser ju knappt att det är hon! Och jag tycker faktiskt inte att hon är söt. Varför gör de så när vissa är mycket sötare utan att fixas så mycket? Blä!

2008-11-11 @ 10:57:40
BLOGG: http://punchpralinen.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..