Trevlig helg!


Har varit rätt tyst från mig idag då jag sov rätt länge idag över 12 någon gång, även om det är jobbigt då hela dagen försvinner nästan men sen så är det ju härligt att få sova. men konstigt nog är jag sjukt trött nu och kl är bara 23 snart. Så jag ska nog lägga mig och se en film tror jag. Satt också nere i köket en bra stund med föräldrarna och sen så kom grannen över och nu sitter jag här och kollar runt. Imorrn får jag se vad jag hittar på, har inget planerat så kanske tar en promenad om det är fint väder. Sen på söndag så ska jag ju iväg och fotografera en söt tjej, så det ska bli riktigt spännande och sen jätte kul att få ta lite nya porträttbilder också. är lite rastlös över det nu också, skulle gärna velat att det skulle vara söndag NU, men ändå inte då nästa vecka börjar igen och det vill man ju inte ;) men är det inte första advent nästa söndag? Gud vad tiden går, men ska bli jätte kul att få sätta upp lite julpynt igen, allt blir så mysigt då och även mycke vackert när man är ute och ser alla ljus osh ljustakar i fönstren. Det är en familj i en lägenhet som sätter ut en stor (och den är verkligen stor, nästan i vanlig storlek) jultomte på deras balkong så att det ser ut som om han klättrar in eller ska klättra ner, så den brukade jag se när jag åker förbi med bussen. Riktigt kul ide och man småler varje gång man ser den. Så jag hoppas att den kommer upp i år igen. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; du fotar väldigt bra!

2008-11-29 @ 12:56:34
BLOGG: http://brilliantabecca.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..