Home for Christmas


En film jag gärna skulle vilja se är Home for christmas (eller The Christmas Cottage som den hette först om jag förstod det rätt) med Jared Padalecki som spelar Dean i Gilmore girls men är nog mest känd som Sam i Supernatural nu, men som ni säkert kan gissa så kommer han alltid att vara Dean för mig. Konstigt va? ;) Jag älskar verkligen julfilmer för dom brukar vara supermysiga och jag tror att den här är det med efter att ha sett trailen och läst lite om den och säkert så fäller man några tårar också kan jag gissa. Någon mer än jag som gillar julfilmer?

Nu är jag rätt trött så jag ska nog stänga ner datorn för idag
och lägga mig och kolla tv en liten stund. Imorrn är jag ledig så det blir nog att ta det lungt, vad jag vet nu iallafall. Får se om man kan sova sen då för det är värsta stormen ute just nu. Jaja sängen var det..

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..