Design


Detta är vad jag gjort idag, alltså fixat till en design till Michelle :) Kolla in hela i hennes blogg här
Fick också se dessa fina ord på hennes blogg sen. Tack!
"och som ni också kanske ser så har jag en ny design som thecrapshack.blogg.se har gjort åt mig.
vart jätte nöjd verkligen. snyggare design går inte att få ;)
Tack så mycket!
"

Har under veckan också fixat Albin´s design :) 

Har också lagt in nya avatars i min Lj, och det var inte det lättaste nu, då min photobucket krånglar så jag fick ladda upp varje avatar en och en på tinypic och sen lägga den koden i photobucket. gud vad jobbigt det var istället för att bara välja avatarerna i PB och sen gör den resten. Blev värsta omvägen nu  och det var ju inte lite avatars heller :( hoppas att den funkar som vanligt snart. Titta gärna in om ni vill :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va snygga bloggdlayouter! =)

2008-11-09 @ 11:49:05
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Michelle Bryskhe

Hej! :) Har börjat bloggat om nu på en annan blogg och undrar om du vill göra en ny design åt mig. Vill komma igång med den här bloggen och försöka få den bra. Kanske återvänder tillbaka till mmichellebryskhe.blogg.se igen. Vi får se. Men vore snällt om du ville göra en ny, med tanke på att du gjorde en super fin sist. Hör gärna av dig på min nuvarande blogg (makeway.blogg.se) Tack på förhand!

2009-10-12 @ 22:35:35
BLOGG: http://makeway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..