What makes us different makes us beautiful


Bild The new york times

Har precis varit och sett på Penelope, som för övrigt var en rätt mysig film med bland annat Christina Ricci i huvudrollen. Kul att se en saga så här vid jultider, det blir lite mysigare då än att kanske se sagor på sommaren eller har jag fel? ;)Men just nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på blir nog kolla lite på julkalendrar på youtube som jag har fastnat för just nu, såg på Pelle svanslös höromdagen och är nu inne på När karusellerna sover, märks att jag börjar längta till julen nu :D Jag ska försöka fixa till en bild på min nya hårfärg imorrn så ni kan få se hur det blev.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Åh vilken härlig film det var.

Sköna skådisar o man blir lite smålycklig i kroppen när man ser den !

Härlig blogg du har.

Lägger till den i Bloggkollen..

// Jonte

2008-12-05 @ 09:21:07
BLOGG: http://lkpgjonte.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..