Babbel


Modell: Rebecca
Foto: Jag

Då var det November då, det börjar gå upp för mig att det är december om en månad. Shit vad tiden går, man fattar inte riktigt det. och snart är det dags att skriva 2009 istället för 2008, känns verkligen att man fick börja skriva 08 för inte så länge sen. Det är helt sjukt =) Men det är ju också rätt skönt att det går så fort just nu iallafall November får gå fort. Ska dock ha en fotografering sista november av vinnaren i min tävling så det ska bli jätte kul, så jag håller på och kollar och tänker ut ett bra ställe att vara på redan nu. Men har tyvärr inget i huvudet just nu. Vad skulle ni vilja se inom porträtt? Har ni några förslag så berätta gärna :D Sen så ser det nog ut som om familjen och jag åker till sundsvall till jul och är där i några dagar, så det ska bli jätte kul om det blir av och träffa faster och kusinerna igen och nu hemma hos dom. Ska också bli kul med tanke på att jag får lite nytt att fota ;) Allt här är ju sönderfotat. haha. och sen nästa år blir det nog lite bröllopsfotograferingar både med Åsa om jag är kvar hos henne vilket jag hoppas för jag trivs som fisken där ;) Men annars så har hon sagt att jag får hänga med på några även om jag jobbar någon annanstans. och sen så har jag ju mitt första betaljobb som bröllopsfotograf i juli, som jag för övrigt fick, men allt är nog inte 100 än, skulle ha ett möte med pappan och brudparet när det närmar sig. Ska bli riktigt kul, men ändå så är det lite läskigt man får ju inte tabba sig men det ska nog gå bra. Åsa skulle ha sitt nästa bröllop i januari och den ska jag nog få hänga med på så då kan jag testa lite hur ljus och så funkar i kyrkan osv. Sen så har ju alla jag fotat blivit jätte nöjda så det går nog super det där. Mamma skulle hänga med som min assistent och bära min väska och ta lite behind the scenes bilder och filma lite. Men ska inte hoppas till 110% då det kan ändras tills dess. Nu sitter jag här och bara babblar på känner jag, ni orkar väl inte läsa så mycke mer, så nu får ni gå och kolla vidare.;)

Kommentarer
Postat av: niffin

Spännande framtidsplaner du har - bröllopsfotot låter jätteintressant! Håller tummarna för dig. :P

2008-11-02 @ 01:01:37
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Oj vilken vacker bild!

Vilkar fotar du? Jag tycker det verkar vara jätte kul att stå framför kameran, men det är jag för feg för! Hihi! ;D

2008-11-03 @ 17:24:59
BLOGG: http://allbyjohanna.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..