Testbilder

Här är tre av mina testbilder med 50mm objektivet och jag tror jag vill gifta mig med det, för titta vilket härligt ljus. ;) Och dom är nästan helt oredigerade, jag har bara satt dit lite kontrast i någon av dom och sedan gjort dom mindre sjävklart för att få plats här. Men sen blir dom lite dåligare här på bloggen tyvärr. Dessa bilder togs igår här i närheten. det börjar bli lite tråkigt att fota skog, men det är typ det enda som finns här. hihi. så det ska bli kul att åka till sundsvall till jul om det nu blir av,så då får jag lite annat att fota. Nu ska jag gå och se på Det okända, men kommer in med någon till bild senare. Ska också se om jag får till någon ny design på bloggen, har försökt under veckan men då jag inte har så mycke inspiration så har det inte gått så bra. See you later!



Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..