Redigerat


Modell: Maria
Foto: Jag

Har suttit och redigerat denna bild med Maria från vår senaste fotografering på nytt. Jag gillar denna mycke :) även om blogg.se tar bort halva mitt jobb med bilden när den sätts in här nästan. ;) Nu måste jag nog stänga ner och gå och lägga mig och förhoppningsvis så är min trötthet kvar när jag lägger mig i sängen. Om ca två veckor är min nästa fotografering och jag har inte kommit på en bra plats att vara på som vore kul också. Men det brukar ju komma upp någon plats till slut. :) God natt!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh kul att se en bild på mig! hihi

gillar den =)

2008-11-12 @ 15:08:25
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..