Hårfärgning

Har legat i soffan och kollat på ockulta serier nästan hela eftermiddagen nu, och sitter nu här för första gången idag en stund medans jag håller på och väntar på att färgen i håret ska värka klart, håller på och färgar håret just nu. Och ska snart gå och duscha ur den. Får hålla tummarna att den här färgen visar någon skillnad från mina andra försök i somras. Sen blir det nog lite middag kan jag tro men det är rätt bra det för jag börjar bli lite hungrig. =)

Jo, vill ni se fler behind the scenes klipp från fotograferingen med Lovisa så kan ni kolla in resten här.  

Hörs senare ikväll igen antar jag för nu måste jag gå och tvätta ur färgen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med hårfärgningen ;) Du lär nog vara klar med den nu kanske, hoppas man får se resultat sen ;)



Jättefina bilder i headern gumman :)

2008-11-29 @ 18:45:02
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..