God natt


Nu har jag laddat upp klipp från i söndags äntligen ;) Lite kul att ha i rörlig form också. Vill ni se fler klipp?

Har suttit och kollat lite på Sunes jul via Youtube medans klippen laddades upp jag har tydligen fastnat i någon grej att jag vill se gamla julkalendrar just nu för någon vecka sen var det Greveholm och nu Sune. haha. Kul att ni gillade min nya frisyr förresten, ska också färga håret lite mörkare till helgen, då jag inte kan ha lite ljusare får jag väl ta lite mörkare då, ska bli kul att se hur det blir. Med det här säger jag nog god natt också börjat bli lite trött nu så jag ska nog stänga ner och kolla tv en liten stund innan jag ska sova. Sleep tight and don´t let the bedbugs bite.

Kommentarer
Postat av: Allie

Klipp är alltid roliga o se. =D



Köpte Sunes Jul förra året men hann aldrig se klart den så denna julen ska jag helt klart se den, den är ju så rolig. =)

2008-11-27 @ 10:43:47
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

"Dom undrar vad du sysslar med"

Var precis min tanke när bilen kom, haha :P men kul att se :)

2008-11-27 @ 11:54:40
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: ISA - VINN SÖTA LÄPPGLANS!

Ojj, vad kul!=) Visste inte att det fanns lite filmsnuttar också.

Hoppas allt är bra med dig!



KRAM!

2008-11-28 @ 07:19:14
BLOGG: http://isasstyle.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..