Gamla klassiker



Har under gårdagen och dagen varit klistrad i denna härliga julkalender som gick 96...gud är det så länge sen, helt otroligt. Minns att jag var lite småkär i den där Måns när denna gick. hihi. Det är så kul att kolla om saker som man älskade att se på när man var liten. man brukar jämt se nått som man inte såg eller tänkte på då. Nu för tiden så visar dom bara så tråkiga julkalendrar. Åh, vill ha tillbaks den gamla goda tiden då alla bra program gick som Bullen, Vita stenen, Svarta skallar & vita nätter och dessa härliga julkalendrar. Nu ska jag kika vidare på Greveholm.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..