Efterrätt


Kvällens efterrätt som ni ser här ovan, Chokladkaka med citrus heter den men tyvärr så var det en GI kaka och jag såg det lite sent och den var ju inte jätte god precis. Annars idag så har det inte hänt mycke alls, tvättat och sett på tv lite och har även bestämt en plats där vi kan ha fotograferingen på nästa söndag med hon som ska stå modell., yay vad skönt. Och det blir vid slottet och även vid ett träskområde där. Blir nog jätte coolt. Nä, nu ska jag nog lägga mig och se film tror jag. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den såg ju god ut iaf :)

Du är utmanad ;)

2008-11-17 @ 11:12:04
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..