Det här med vädret..

Jag är riktigt trött idag och jag satt så skönt på bussen hem, uppburrad i min stora härliga halsduk och det var varmt och jag kände mig riktigt avslappnad och jag somnade nog ett tag där också och sen när man äntligen sitter så skönt ja då ska man av, även om jag får åka i ca 45 min med bussen så vill man inte kliva av ibland, men vill ju hem också såklart. Och det blev ju värre då det regnande utanför också. Förhoppningsvis så är min trötthet kvar sen när jag ska lägga mig men det tror jag nog inte att den är. Men det är bara imorrn igen jag ska iväg sen är jag ledig tills på söndag då fotograferingen är, och jag hoppas verkligen att det är ok väder, för om det är så som det var idag så vet jag inte vad vi ska göra för det är ju inge kul att vara ute när det är kallt , blåsigt och regnigt. När det är pissväder rättare sagt. ;) och det är lite svårt att boka om då hon åker hem på måndagen igen. Suck.  Det här med vädret är inte så kul när man är fotograf. Man skulle kunna trolla, det vore ju något det ;) Ni får gärna hålla tummarna så att det blir fint väder på söndag ;) Nä, nu är det strax Unga mödrar så vi hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken vacker bild!

Håller tummarna här ;)

2008-11-19 @ 17:44:14
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack gumman ;)

2008-11-20 @ 01:10:15
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: niffin

Fantastiskt fin bild, wow! :)

2008-11-20 @ 02:33:53
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Allie

Har också tänkt så ibland, när man står o väntar på bussen vill man bara hem men när man väl sitter på bussen önskar man ibland att man bodde lite längre bort så man inte behöver kliva av så fort när man väl blivit varm o bekväm...haha... Håller tummarna. =)

2008-11-20 @ 10:37:58
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..