Dear santa...

Då det är första december imorrn så tänkte jag att det vore kul att lägga in min önskelista här så kanske tomten ser den bättre, annars så kanske det är kul för er att se vad jag har i min önskelista ;) Gör det ni med, vore kul att se eran lista också om ni vill förståss, och att se vad man fick på julafton sen.



Vad är vad?
1.
Reflexskärm
2. Nikon D90
3. Macro objektiv
4. Blixt
5. Clean´s Warm cotton (Parfym)
6. Sex and the city, the movie
7. MacGyver säsong 6
8. Tavla med New york/USA motiv i färg, då jag bara har tavlor i svart/vit

Bilder från Google,Cyberphoto,Gallerix och CDON

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul :) Kommer absolut att ta efter :)

2008-11-30 @ 18:48:05
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Jenny

fina saker du vill ha! :)

2008-12-01 @ 10:06:06
BLOGG: http://pennypie.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..