Behind the scenes från dagen


Foto: Mamma

Detta är vad jag har pyssla med idag. och det har gått jätte bra, Lovisa var en jätte söt och trevlig tjej. Min mamma följde med som vår chaufför och även min assistent som också fick i uppdrag att ta lite behind the scenes bilder och även filma lite, så något klipp kommer ni också att få senare. Och även få se några av bilderna jag tog självklart. Men ska ta och andas lite först innan jag börjat ta tag i bilderna för det känns som om jag kom innanför dörren precis, även om det var ca 1 timme sen men ändå ;) Tack för en trevlig dag Lovisa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

oh..det ser ut att bli bra foton sen :) Spännande!

2008-11-23 @ 16:55:25
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..