50mm


Foto: Cyberphoto


Nu är denna goding på väg hem till mig, har varit jätte nära flera gånger att trycka hem detta objektiv och nu gjorde jag det. det är alltså ett 50mm /1,8 jag pratar om. Längtar så efter att jag kan hämta det. Men det brukar ju gå rätt fort så förhoppningsvis kan jag hämta det i veckan.

Imorrn ska jag iväg till Åsa som vanligt, hon sa även att hon skulle ha en till praktikant som börjar imorrn som ska vara där till jul och går på gymnasiet, så det ska bli lite spännande att se vem det kan vara för någon. Hoppas att vi kommer bra överens, annars vore det ju jobbigt. :) Ne, har nog inte så mycke mer att säga idag så..vi hörs mer imorrn igen antar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men tack så jätte mycket! :D jag skulle verkligen tycka att det var jätte kul. Speciellt att ha dom där supersnygga bilderna att kolla på sedan! Har du dina fotograferingar i stockholm? Det är ju allafall inte så långt bort från mig.. :)

2008-11-04 @ 15:35:25
BLOGG: http://allbyjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: men gud! tack! Det kändes verkligen jätte bra! jag ska fundera på det! :) hur mycket skulle det då kosta? :)

2008-11-04 @ 16:41:39
BLOGG: http://allbyjohanna.blogg.se/
Postat av: Marlene

Det är underbart! Köpte de för några månader sen och det är det som hänger på i stort sett hela tide. Blir kanonfina porträtt bilder! (:

2008-11-05 @ 17:07:39
BLOGG: http://nedja.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..