Var tog sommaren vägen?

Image and video hosting by TinyPic
Tänk om man kunde ha så här härligt väder varje dag. (bilden är från våran fotosession för några veckor sedan)
Modell: syster
Foto: Jag

Var tog sommaren vägen tro? Tänk att det har sett ut som på bilden ovan för bara några veckor sedan, nu är det bara grått och kallt. Tänk om det bara var den lilla sommaren vi fick iår, och resten blir så här grå och kall, ne fy vad tråkigt. Jag hoppas verkligen inte att det blir så och hoppas istället att värmen och det fina vädret kommer tillbaks snart.

Ja, vad händer för mig i veckan då, hmm, imorrn är jag ledig som vanligt vilket är jätte skönt. Tisdag och onsdag ska jag iväg till restaurangen som vanligt, på torsdag ska jag på möte på Misa. och fredagen ska vi äntligen på studiebesök hos fotografen Jejje.

Nästa vecka, alltså vecka 22 blir lite kul, för då på måndagen kommer farmor hit för att hjälpa mamma med syrrans student, laga mat och så, på tisdagen blir det möte med den "nya" arbetsförmedlingen jag ska gå på nu istället för MISA så då har jag ledigt från restaurangen, men ska nog dit på onsdagen, tordagen är jag ledig då min syster tar studenten, och då ska jag vara fotograf åt henne, ska bli riktigt kul, ska se om jag får visa några foton sen om det blir några fina, men det tror jag nog att det blir. Om ni vill se såklart.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja sommaren kom och gick :P Näe men den kommer tillbaka snart säkert :)
Hoppas du får en bra vecka gumman :)

Kom på en sak, det du fråga om. Kanske har det med att göra att du inte flyttat bloggen ännu till det nya? Testa, kan vara så ;)

2008-05-19 @ 10:02:34
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: Petra

Ja, hoppas du har rätt ;)
Tack detsamma!

Ja, kanske det, men hur fixar man det då, så att det blir det nya?

2008-05-19 @ 13:04:03
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se
Postat av: Allie

Undrar också var värmen o det fina vädret tog vägen =/ Nu sitter man nästan o huttrar. Hoppas, hoppas på finare snaart. =D

2008-05-20 @ 09:37:05
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det ska du se när du loggat in dej här, ska stå nåt om att flytta ;)

2008-05-21 @ 07:59:06
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Sandra

Såg nu att du har flyttat och man behöver inte skriva bokstäver när man kommenterar heller.. så bra det funka :)

2008-05-21 @ 08:00:16
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, jag såg nått om logga in på publish me på blogg.se:s startsida, så jag testade, och det gick antagligen :)

2008-05-21 @ 13:02:02

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..